Wednesday, June 1, 2011

JUZ WANNA SHARE :)

saya dah try this produk dlm 4 weeks...n result adalah ok!sgt fantastic....kan saya kata saya try nak turunkan berat bdn saya...so sy try this la minum HERBALIFE...n sgt lar +ve...

***saya minun Formula 1, tea mix lemon n Herbal Aloe! Superb!


Then


* kurang minum air


* makan semua slagi belum terbelahak!


* selalu gastric yg sgt terok


* cepat letih


* kulit sgt kusam


* selalu pening (migrain)


* moody....





Now


*saya minum air almost 4liter water (tea mix 2 liter/plain water 2 liter)!


*saya dah kurang makan bcoz saya amalkan minum shake 2x sehari!(break1st n dinner)


*alhamdullillah gastric dah kurang menyerang!yahoo dot com


*kurang letih..dah bleh nak stay up (saya kan student......ngeee)


*my skin become more smooth n tidak kering lagi(en suami kata eee lembut nya mcm kulit fea..sila jgn muntah~heheeh)


*jarang2 migrain


*siapa yg tak ceria if berat dah turun kan..dah bleh pkai mcm2 fashion..ada bj mama saya, saya bleh pkai....






*BUKAN SENANG NAK KURUIH TAW.....saya almost patah semangat masa minggu kedua minum produk nih...berat x trun langsung...tp saya truskan minum....thanks to my coach mrs anis...dia yg bnyk bg dorongan..even dia sgt halus kurus mcm kerengga!sgt jeles ok..n sy jgak exercise.....swimming+sit up+zumba mamba+aroebic!hehehehe





nota kaki: Saya sgt yakin apa jenis produk kesihatan pun akan dapat hasil yg +ve if kita adalah konsisten n disiplin dlm pemakanan.....so be serious if betul2 nak turunkan berat badan....bukan utk cantik shj...tp utk kesihatan kita....insyaallah...



so try la minum HERBALIFE.....

7 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

kawan aku kate produk herbalife memang ok..tapi hargalah tak tahan sikit..

wSyaFriNaS said...

A'ah btol...Harga dia la x tahans mak...
tp btol,ofismate aku pon minum menda nih gak, aku nampak slalu dia dok shake2 hehe
tp Kurussss wa ckp lu, jeles mak nengok...

mRs aGed said...

atul:harga dia masa 1st time beli mmg mahal..pastu aku masuk member Rm98 lifetime..x pyh renew..pastu kta dpt 25% dr hg sebenar...so agak berbalai la jgak...hehe
inaz:hg kan kuruih jgak..mak lg jeles ngan hg!heheeheh.....tp amalkan minum tea mix...utk buang toxic dlm bdn!sgt okeh

Fitriyatul Aini said...

hohoho.....
sipppppp

Farrah Shafie said...

Ramai gak yg minum pastu pregnant... leh refer ngan Unit P&P.ha3. Tapi product nie memang bagus cuma aku pening lar minum Tea dia.

mRs aGed said...

SIS FARAH:NGEEEE....masin mulut u pengsan~heheh...if pening meaning u byk toxic..keep minum n selang ngan masak yg bnyk......tea bkan utk kurus shj but it's gud for ur health...try minum blik k

mizz_didie said...

haa uder..tahniah..disebabkan hang nmpk kuruihh aku tlh smengat utk consistent minum HL..ehehe...