Thursday, December 8, 2011

face and skin care

ngeee...nak share la kunun....skang nih saya tgh mentry skin care ni...almost 2weeks try Hada Labo ni....mmg best lah...mcm SK II tue....ngeeeee....pastu pkai lotion Allano ni...alalalalalalala...sejuk ja....pastuh sgt elok utk sensitive skin..before ni kan muka saya asyik naik rashes jerk...x leh nak makan seafood memanyak..mencik..so saya tepek menda alah ni..alhamdullillah ok =)....pastu muka pun x kering dah....

luaran penting, but dalaman also penting...saya mkn produk catalyst...collagen + VCO...dah masuk botol ke3....mmg best!skin jadik licin n putih!betul....saya ada masalah jerawat kat blakang....malu!skang nih alhamdullilah dah beransur pulih.....syukur..mr hubby chubby pun gumbira...thank to sis wani.. ngeeeeeeee...saja nak tpek piccas sndrik, yg belobang ka dahi tu mmg x leh nak hilang lah...tu kesan demam campak..ngeeeee..see kulit muka saya putih skit la n x kering dah.....so to readers...try lah yer...



peace uoolllssssssss

2 comments:

wanie md zain said...

good2...yg no 2 tu mak suka..pasni leh amik jd testimoni dah..

mRs aGed said...

hahahha...model la kak wani...
A dahhhhh =)