Tuesday, December 13, 2011

pre birthday present

title entry x bleh blah kan kan kan....hehehehe....last weken igtkan nak window2 shopping, skali tershopping skali...x vley kawal napsu tul...sale sana sinin...x keruan jadiknya!saya saja hint2 hubby pasal perfume...tgk2 dia beli betoi..dia kata "b ni beday present in advance boleh?" lantas saya ckp.."ahh x mo lah..ni pre present..nanti betoi2 beday i nak present lain..."bleh?istri x kenang jasa kan...hehehe...dak aih saya melawak ja...saya ok ja...ada present ka x dak ka...sama ja...janji Allah bg saya kesihatan dan sentiasa bersama org tersayang..aminnn.....skung mmg big fan EL....from makeup to perfume, skin care ja x penah try..owh may be kena try since muka asyik rashes kan..tudia!dia mai dah napsu!hehehe..perfume delight tu hubby saya yg pilih...dia kata, dia yg nak bau so biaq dia yg pilih..ok redha~ngeeeeee yg best beli perfume dpt memacam,dpt perfume kecik, trial foundation, compact powder..sgt seronot!
dan yg paling best, dpt shopping bag free!saya buat handbag ja..sgt cantik..owh heaven tul...sgt loike...


dlm piccas mcm kaler hitam kan..but act dia kaler dark purple..nicey =)

No comments: