Monday, December 12, 2011

weddings

last weken attended 2 weddings..mkn nasi kenduri sesaja....gemoks lah blik...x pa lah bkn slalu kan...hehehehe...sabtu p kenduri fiza n abg sham(dewan dato hamzah, klang)....dua2 member kolej saya dedolu...senior kawen junior!sama seperti saya!hahahaha...x sangka fiza ngan abg sham jgak at last...suwettt...selamat pengantin baru n hopefully happy hingga akhir hayat!cepat2 join team mummy daddy!hehehe...nanti kami p melawat kat melaka kay...hehehe then sunday pg wedding kazen hubby saya (shah alam seksyen 7)...sgt tinggi melonjong dua2 pengantin....hubby dia lebih kurang mr hubby chubby saya....hehehe fizikal nya kay....comel n suwett color silver n pink.....
short post kali nih....not in good mood..muka saya kembali naik rashes, rasanya bkn sebab seafood kut!saya serius pantang...almost 1month dah x mkn seafood, mayb make-up kut...lately ni duk menepek foundation segala!truih naik blik!malas nak tepek piccas sndrik!tgh cari solution camna nak pulihkan..arghhhhhhh tensi!

**musim kawen skang nih...ada yg x smpat attend pun..sorry sangat2 yer...SELAMAT PENGANTIN BARU N KEKAL HAPPY HINGGA AKHIR HAYAT
babai~

No comments: