Friday, December 23, 2011

Thanks sayang =)

pada usia ke 27 tahun ni, saya amatlah bersyukur kehadrat ilahi krn dilimpahkan rezeki yg murah dan diberi kesempatan utk celebrate birthday bersama insan yg saya cintai...(tudia dia kuaq dah ayat ombak rindu)kekekeke.....1st, dpt bunga besaq+berat gila....30kuntum kut!saya kata awat 30, umoq saya kan 27thn..dia kata x pa lah ni bunga utk 3 thn akan datang..so pas ni birthday ke 28, 29 dan 30 x dak bunga kay...hahahah...lawak aih....pastuh bg kek besaq jgak!dah lah masa nk wat surprise (kunun) saya tgh duk mandi...duk bajet hubby chubby blik as usual (1am)...tgk2 kui 12am tecegat kat dpn pintu toilet....rasa nak nanges!sebenaqnya dah nanges pun...kuang3x...bukan apa saya jarang nak dpt celebrate apa2 occation dgn waktu yg tepat dgn hubby, coz dia sgtlah bz mencari rezeki...sedey tau..kekadang saya rasa, hanya saya yg membesarkan lil sofea sorang2...hubby balik kami dua2 dah nyenyak tidoq..bgun pagi p keja plak..bila masa nak main ngan lil fea...x pa saya redha.....eh ni suppose entry gembira lar....hehehe...then pas tiup2 lilin, mkn cake dan sebagainya..saya non expect for the present lain..mmg x langsung..kan saya buh entry before ni dpt pre present...so enough kut...owh then hubby chubby blanja wat spec baru....spec saya dah kaboq..3 yrs dah kut...so ok happy sgt dpt dua present....tiba2...dia bg satu kotak kecik..siap balut bagai...owh ini mmg jarang berlaku...suspen!mmg tekejut boboi taw!sedey lagi,nanges lagi, blum bkak dah meleleh..terharu kut......then bukak sket intai2 kotak..ninjia nmpak kotak hitam tulih black maria!meleleh lagi!mmg idaman kalbu kut bold 4!sgt terharu!bila dia p beli x tau......jadinya mlm tu asyik duk nanges ja..hubby chubby kata, la last year x dpt present pun nanges, this year dpt memacam pun nanges!hairan~saya kata ni nanges gembira hokey!teeeeeeeeeet........



flowers, kotak hitam n cake
owh ini bff saya kasi....thank you, xoxo!sayang ko!(u know who u r)
ini spec baru saya =)
owh idaman kalbu...black maria, eh tp dia white lah..so panggei white kelasss ko maria bleh?

**saya sgt bersyukur....

**thanks to semua kawan2 yg wish birthday wishes smlm...sgt terharu..penuh wall fb saya smlm =)

**lagi satu good news,sgt proud ngan adik lelaki saya khairul najmi hakim, dia amik PMR this year and guest what, he got straight A's!so proud of him..nanti nk wat special entry tuk dia..nak interview camno bleh dpt begitu bnyak A?kami satu family semua hairan..dia bukannya ulat buku, bla suh study mengulat ja...pastu asyik main gitar sajork....heheheh
**owh ini bukan entry tuk riak meriak....juz nak share kegembiraan =)

TERIMA KASIH ALLAH

2 comments:

wSyaFriNaS said...

Uder.. hang nya spec sama cam aku, Guess jgk!!! haha kotak sama!

mRs aGed said...

weeeeee......sama tp x serupa kan?kuang3x