Tuesday, December 11, 2012

Family Day at Corus Paradise Port Dickson

Last Weekend was awesome!kami ber family day at Corus Paradise PD...actually ikut office hubby chubby..untunglaaa dia ader family day...office saya!huh sadis!non hado......
Bertolak hari sabtu pagi, janji berkumpul 9am..tp biasalah janji melayu kena lah lambat sket..heheheh...kitorg yg plig last skali smpai...heheheh..sorry yer kengkawan hubby....bkan salah saya k..salah hubby chubby x mo bgun awal...hehehehe....alah pd je pun..secoet ja...kalau pg sendiri 45 mins smpai..tp ikut konvoi.....hang tggu aku, aku tggu hg..last2 1jam setengah baru sampai...hehehe...adatlaaaaa :)
sampai around 11am camtuh, ada taklimat sket...then shut trus lunch!kami ni kira brunch la....then 2pm baru bleh masuk bilik..aduiii..berasap tggu nak masuk bilik...
the hotel......hotel adalah biasa2, tp best lah jgak...ngeeee
view from bilik kami...cantik kannnnnn
bilik adalah besar ok!katil queen smpai dua...mula2 sofea tidoq satu katil, tp duk huk hek huk hek..last2 semua tidoq sekatil!hehehehehe..rogi adiks saya x mo ikut..huh!smpai bilik ja, siap2 turun utk sukaneka!mmg fun tgk diorg semua!sporting lah..tp saya x tgk smpai habis pun..si phea ni, pantang tgk pool.....mintak izin hubby chubby, kami terjun kolam dulu lah yer....(act mummy pun x sabaq dah!)heheheheh...then around 6pm trus naik bilik..nak get ready dinner mlm tu plak..heheheheh...
malam adalah tema arabian night!kami berdua adalah semangat waja okay!ikut tema bagai!hubby chubby ni gigih p sewa costume bagai!aduilarrr...fengsan kalau ikut perangai gila2 hubby chubby nih!tp mmg fun!
saya yg ala2 queen Egypt gitewww :)
sultan mesir kah ini?aduiiii
anak saya yg shy2 cat!aduiiii
dia non hado baju arab,so pakai baju santai2 sudeh
isk mana nak cari costume tuk kanak2?
susah derrrrrrrr
hubby chubby lead iM4u
saya lead kat blakang..heeheheeh
good job sayang!
kiddos yg comels!
anak saya mana????
non hado!
dia dah nangis dah masa nih
dia kan pemalu...ikut mummy dia kannnnnn :)

memacam show ada...officer2 tmpat hubby chubby semua sporting.....best lah jgak....act kami 1st time dpt join..before2 ni punya dinner x dpt join due to kami berdua adalah student kannnnn..so clash ngan kelas lah, test lah..eh memacam...so skang hubby chubby sorang ja student..saya mmg free ja semua weken....heaven kan cuti on weekend....eh tp kekadang buhsan..x to nak wat per...hehehehe..eh ni entry pasal family day lah...dah lari topic plak.....
hubby chubby bnyk jgak participate masa time dinner tu, dia kan mcm jokers!asyik nak buat lawak jaaaa memanjang!bila masa dia serious pun x to!aduiiiiiii.....saya pun join jgak menari poco2...cannot tahan dowh!!!dgr lagu, trus goyang bahu!huhuhuhuhu
1030pm....huwaaaaaa..sofea dah lelap ok....alohhhh x dpt dah nak tggu lagi tgk org karok!x pa lah..demi anak,mari kita naik bilik..tinggal baba karok ngan kawan2..hehehehe....
owh baba menang best dress ok!!!syiok sakan la dia!!!!mmg org dah agak dah!dia sorang ja yg beria kan,mmglah dia menang!hehehehehe,nnti saya buat entry khas kat mana kami rent costume tuh!
k babai!see uoollllsss nxt entry


**asyik hujan ja kannnn...nak beli dryer lah mcm nih!ngeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: