Thursday, December 27, 2012

My Birthday Celebration

Holla...last saturday kan birthday saya uollssss...so celebration tu musti la ado...achewahhhh, celebrate la sangatttt!hg ingat hg sapa!paris hilton!nak party birthday bagai!!!heheheeh...
thanks sesangat kat semua siblings saya yg sudi p makan2 bersempena birthday saya :)siap bawak special cake lagi!Upacara makan besaq ni kat Madam Kwan's Restaurant, Alamanda
ha kau ado cake birthday dua flavor!hah!tp both adalah sgt sedap!kit kat tu mmg kick ass habis lah....hehehehe..next time kita buat 4 flavor!sapa incoming birthday????hehehehehe
as usual tukang peniup lilin, my little munchkin ler...dia sibuk sunggoh laaa!! siap suh nyanyi birthday song kat dia..adik badik saya layan plak tu...nyanyi dua kali okay!aduiiiiii
 makan besaq!thanks manyak2!!!hungs ketat2!
 my lovely mama and abah!love both so much!
 my lovely familia, apik will join us soon, so pasni sapa nak jadi family photographer?yaya plz cepat carik boyfy!jgn duk blagak min tu boyfriend hang ok :)
 2nd portrait...sweet memory!
 we are girls power!girls generation!
 my heart n my soul!love u hunny!
 kiss sket!!!!muaaahhhhh!
upacara makan2 di buat awal malam :) seawal 610pm..dah mcm org cina mai dinner punya awai, hubby chubby siap ckp, awalnya makan, bee nnti if abby lapar balik, masak maggi k...ngeeeeeee....tgklah perangai dia!aduiiii..sila redha!familia saya mmg mcm tuh!esp abah!dia adalah sgt punctual ttg makan, makan lewat kang ada yg kena marah!so suma kalau boleh before isyak dah dinner...hehehe,tp since dah kawin ngan hubby chubby, kelauttttt!!!!ngeeeeee. kekadang kui 12am pun kami duk melantak!hehehe
again, thanks to all my family members yg sudi makan2 together2....mmg syiok skali skala berkumpul mcm nih...gelak mmg x hengat la!then thanks to mama yg kasik unexpected present kat saya..ngeeee dah mcm hadiah masuk umah baru :)......xoxo,
and of course thanks to sayang, hubby chubby!!!!thanks for the little surprise, even though u demam night before my birthday, x pa I dah maafkan...sian dia, dia actually nak plan sumthing for me, kunun nak main treasure hunt lah,skali pas telan ubat batuk+selsema,langsung x menjadik,n saya plak tertidoq kat living room, heheheeheh..sedaq2 pukul 3am :) n ada surprise kat atas meja!wooot woooot.... 
thanks again sayang!
Alhamdullillah di usia 28tahun ni, saya bahagia di sisi hubby chubby tercinta, dah my little munckin kyra amani sofea!owh she's growing up faster!saya rindu zaman baby dia...heheheheh
apa2 pun smoga azam saya di tahun2 akan datang Allah makbulkan... amin...terima kasih Ya Allah di atas segala rahmatmu....k babai




**owh nanti nak hupdet p celebrate birthday ala2 vacation gitewwww ngan in-laws plak...untungkan bnyk family nih.....

No comments: