Thursday, January 15, 2009

CAR ACCIDENT!

Yesterday, after teachin' kat Balakong, my aby cubby nak singgah kat 7E beli roti..then,tetiba daaaang...! blum smpat nak parking...lorry dgn muatan 1 tan telah melanggar blkang kereta kitorang....apa lagik..saya dan aby cubby cepat2 turun dari kete!tp kurang asam btoi lorry tuh bedesssuuuup.....LARI!!!!!org rmai kat situ kata"bang cepat bang kejar!!!!aby saya kata "baby cepat!!!kita kejar!"........fuh masa tuh jantung saya mcm nak tercabut! aby cubby saya bw mcm F1!!!!dpt kejar lorry tuh!!!benti tp jln pastuh amik no lorry n nama company dia...suh dia settle down...tp dia ndak mahu!adushh tensi tol!saya menenangkan aby cubby saya.."dahlar aby jum ah..kita wat report jerk.."driver (cina) tu saya rasa dlm keadaan stone!better kiter blah b4 dia wut perkara yg lebih teruk...so kami pun beredar dari situ dan menuju ke balai polis serdang..smpai sana...kami x bleh nak wut report coz tmpat accident tuh bkn kaw trafic diorg....kena wut report kat Kajang!....dlm keadaan marah (tp saya cool jark,aby cubby saya duk membebel lagik!)kami terus blik umh....pikir2 report tuh leh wat within 24 hours.....saya blik umh..kemas sana sket,situ sket...pastuh trus zzzzzzzzzz....aby cubby saya x abih2 lagik duk call father in law saya mengadu nasib mengenai incident td....kesian aby cubby saya..tp dia mmg cam gituh..kelam kabut semacam if anythin' happen kat mende yg dia sayang.....uhuk uhuk uhuk.....
-end-

3 comments:

Unknown said...

kalau saya, saya tetap akan kejar.. walaupun calar sikit..

terkenang kisah org langgar lari kereta saya.. mcm knight rider rasa, mengejar penjahat yang bodo!

mRs aGed said...

huhuhuhu...tulah!tensi tul!!!!

Fit said...

sian nyer...then jadi ker xbuat report?