Tuesday, January 27, 2009

HALOLUYA!

will be update soon yerk...sayanya adepter rosak so non ado picca2 nak upload...besalar bila nak upload musti ado picca bagai...baru syok n umppp nak memblog.....
tp ado story morry nak citar sat..........ada insiden yg saya n kawan2 saya gelak bagai disampuk jin....Sunday masa klas Operation Management..time lunch p santap kat jln semarak..then makan nasik (hr tu x jd diet!ado jin perut masa tuh!!paaang skali coz mungkir janji!)...sembang2..pastuh masa nak blik p kat keta...suma org duk mandang kami jark...isk saya rasa masa santap td x dak yg duk wat aksi terlampau pun..tp awat org duk tgkmcm nak tebeliak biji mata nih...lantak lar kami pun jln dgn idung kembang kempis...smpai kat keta..k.zira(kawan saya kat utm) kata "la patutla org dk tgk kita..ada sudu plastik(sudu ayaq) tlekat kat pungkoq akak!"huh saya x thn!! mmg gelak bsaq n smpai meleleh ayaq mata!!!awat kami x perasan pun td..mesti org kat situ igt kami nak songlap sudu!!!!adoilar....mmg nangis lar gelak masa tuh...masa smbung class pun dok senyum2 kambing lagi.....isk2!!!!blik class singgah mkn sate kat warisan ngan abby chubby!!!hah apa dah jadik ngan diet saya!!tulun!takoiiiit!

-to be continue-

No comments: