Monday, January 12, 2009

EPISODE BEGIN.........


last weekend waz ma very buzy mazy days....i've law class wit Dr Nor Saadah...okes la...but a bit sleepy mappy...i almost slept...luckly jimmy sat beside me, aderlar jgak member yg bleh nak chit chat...class finished at 7.00pm!!fuh PENATNYA!...drove back to pjya wit ma hubby cubby and stop at perantau and pekena kerang rebos!(saya tgh diet ketat!so mkn kerang je tau!)....blik rumah then zzzzzz...ngeeeee..
"aby kui bpa dah nih!!" saya tekezuuut badaks coz tbgun lmbat!tgk jam dah kui 7.35am!class will be start at 8.30am...dan ka nih??take a bath very quikcly+dressed up+kiss aby n chow...8.15am from pjaya...can i make it?!drive from pjaya-UTM semarak within 15mins??of course NOT!!..hehehehe....120-130/km..beduuuuuzuup kat highway pjaya-kl....arrived UTM at 8.45am...1/2 hour!!!can uooollll imagine mcmana rupa kereta saya dijln raya!!class kat 4th floor!!saya nek tangga cam org gila!!(bdn saya ni dahlar kecik molek!bunyi dang dung dang dung lar!!!!)smpai class tercungap2!!lohhhhh lec. x smpai lgik!kuang3x!PM Dr Rahman smpai class kul 9.30am.....then start class as usual...Dr Rahman tu besh gak lar..suka wat jokes and kuat perli org!hahahaha...igtkan class will be finish 'round 2pm camtuh..skali Dr kata..class will be finished at 4pm!cause he wnt 2 cover 4 chapter!GILA!otak sure cramp!...dgn paksa rela+pungkok kebas+mata kuyu+sangap....tunggu till 4pm..call aby..ma in law family dtg umh plak...fuh penat siut...tp mak mentua saya yg masak (kari ikan+ketam msk cili+sayoq+teloq masin) ngeeeeeee....smpai umh dlm kul 5pm..trus santap...hehehehe(menantu hantu kan saya nih!mak mentua dtg umh,dia plak yg masak!menantu ngaaap sajork!)...tp saya non sengaja lar..kebetulan diorg dtg dlm keadaan saya yg buzy mazy nih!nak wat canor!
'round 6.30pm after havin'tea+cekodok, in law familia pun blik...fuh br bleh relax...tp non ado jgak...kemaih dapoq+iron baju+sidai baju+kemaih umh!!!!(adakah saya seorang istri yg solehah??!...paaang sket tetiba nak memuji diri!).....kul 12 lebey br tido...aby tido lmbat nengok bola Chelsea VS Man U.....memula nak teman la konon tp setan duk gantung kat bulu mata saya nih!!!!so saya tidoq sendirian zzzzzzzzzz....
minggu yg penat!
-end-

4 comments:

Fendi Ria said...

Perghhh... Boleh tahan gak kelajuan F1 nurul... Boleh racing ngn k.nana nanti.. Hahahaha...

mRs aGed said...

hehehehehe....tp kena racing siang lar kan..k.na kan x brapa nmpk bla mlm...kuhikssssss..jgn marah yerk..

Unknown said...

walau apapun yg terjadi pada hari tersebut, yg peri penting sekali adalah kemenangan MU terhadap Chelsea..

Sure abg hubby cubby awk tu menyesal tido lambat...

mRs aGed said...

hah!!yolah tue..dek kerna kemenangan itu..aby cubby saya ndak dpt tido dgn lena..asyik duk kaco saya...kerna dia menangis tersendu2!!!