Wednesday, January 28, 2009

KUANTAN N SHOPPIN'SPREE

Chinese Neu Year yg lalu yakni hari senain,saya n family in law saya g Kuantan..ngantar cousin g tunang....we're lucky coz time tuh mmg x jem langsung n jln raya adlh bgitu smooth skali......btolak from balakong (umh mak lang abby chubby) 'round 9.30am then arrived at Gambang at 1.30pm...Long jurney but we've fun masa kat dlm keta..coz nenek naik ngan kitorg skali..so manyak la story morry nak diceriterakan....from horror to very funny munny!!!heheheheh..saya amik picca sket je mase kenduri tuh coz ma hp mmg kong msa tuh!!!saya nak beli hp yg baru!!!abby cubby tulun!!!!....then pas mkn+chit chat+rest+smyg....kul 4pm btolak blik!smpai Balakong dlm kul 6.30pm..bleh lagi singgah MAULANA Balakong pekana ROTI TISSUE!hehehe..jenjalan ngan family in law saya nih mmg syok abis lah...asyik makan+minum+makan+minum..smpai nak terkennnnn.....hahahahaha.....pastuh lepak umh mak lang abby chubby jap..pas mahgrib blik ke teratak kecil.....mandi pastuhhhh zzzzzzzzzzz.....Letih but we've so much fun dat day!haaa lupa plak masa odw blik kl nampak gerhana matahari!!!wah...teringat kesah masa skolah2 dulu..dulu tgk gerhana pkai filem gambaq tuh...uiskkk rindu tul masa skolah dulu...huhuhuh
EJA+SAYA+MIMI
SAYA+MIMI

SAYA+KEKASEH HATI
Tuesday.....
saya dan kekaseh hati bgun awl...dlm kul 11am...(still consider awl coz still am not pm key...heheheh..pelangkung skali!!!)then saya masak breakfast...maggie tomyam+sotong ball!!(hahaha dasar pemalas!..pelangkung 2x!)pas mkn..siap2 g umh parents in law...lunch kat sana!!!heheheheh....simptom malas melanda diri ini!!!huhuhuhu cano nak wat!!saya cam x leh nak bau minyak masak!rasa cam nak termuuunnn!!!(alasan x muhasabah lnsung kan!!...huhuhu) pastuh singgah mines..shoppin' spree!!!!heheheheh..pas membeli..apa lagi membelah la diri plak...abby chubby bg alasan kata dia demam!!!jahat tul...sebenaqnya dia takut money dia yg demam!!!hehehehe..sblum blik singgah umh mama n abah terchinta!...loh mama kata nak blik PENANG!!hati saya bagai meronta2 mahu ikut pulang ke Desa!!tp apakan daya!saya KERJA!!(busan dgn kerja!!)kasihan adik saya yakni Are-da n Baby Ish...diorg demam n asyik munnnn....are-da dah 2 weeks demam!smpai kurus keding....saya rasa saya kena demam jugak baru bleh kurus kut....huh??!so saya n abby chubby kena la berkampung kat umh luvly parents saya.....adik saya yaya n boboy kena p skolah..so saya kena jadik puan supir(mcm cik ienn) utk antaq depa..huh!.....dis week musti penat+terkejaq2..saya ngan tuition lagik..ngan nak p antaq yaya tuition lagik!!aaaaaaaaaaa...mutsi letih!!nak wat cano...tanggungjawab!!!huhuhuhuhuhu...
baju ni ok ker?
yg nih???

saya coba jugak tudung ikin nih! :)
-end-

4 comments:

aZr|n said...

mimi chomel!!!

mRs aGed said...

mmg chumel bgt plus cubby!!huhuhu

Unknown said...

nak demam utk kurus? ish! cuba try teruskan nganto org sana sini, kelam kabot ari2.. sure kurus nye..!

mRs aGed said...

mmg kelam kabut pun...tp dlm keadaan kelam kabut pun saya masih mampu mkn dgn lahapnya!!huh?!!cano?