Monday, January 5, 2009

EPPY NEW YEAR!

hehehe..rasanya saya x terlewat lagik kut utk wish eppy new year!sorry yerk saya berada di luar kawasan utk beberapa hari nih...so non sempat update dairy!sebut pasal new year...musti ado azam baru kan.....urmmm apakah azam baru saya thun 2009???
  • menjadi istri yg solehah dan lemah lembut (hehehe....bleh kah?insyallah.....)
  • menjadi kaya-raya! (saya mmg mata duitan!!!paaaang skli bg sedaq!)
  • menjadi kurus (doc slalu marah saya...jadik saya dah takoooiit......!)
  • menjadi insan yg bjaya dlm idup!
  • menjadi pekerja/pelajar/pengajar yg baek (kekadang klau saya naik antu jgak ngan student saya!hahaha!)

urmmmm cukuplah kot stakat tu..saya bkn apa..takoooit x tercapai akalku nanti kang!hehehehehe........

hari nih igt nak update bnyak sket...so tuungggguuuuuuu...

-end-

No comments: