Monday, January 5, 2009

PULANG KE KAMPUNG HALAMAN

Saya tlah pulang ke kampung halaman selama 5 hari....tetapi kesedihan melanda apabila saya non sempat berjumpa teman2 suma!(skang nih tgh menangis tersendu2!)....Saya hanya smpat p pekena char keow teow kat KEYs jak......tu pong dah kui 1 pg!!!!!kesibukan melanda diri kerana cousin besh saya kawen..tu yg sebook kan diri melampaui batas!huk huk huk....... char keow teow!nyum nyum!

kekaseh hati dan saya!
yaya.saya.ku ryn.are-da.entan.along at jeti pulau jerjak!
melompat lebih tinggi!!!


e-sha.entan.are-da.saya.ku ryn.yaya
kekaseh hati dan saya at batu feringgi!
saya masih kesenduan kerana x dpt jmpa kawan2 terchenta!cik mah.cik ienn dan cik2 yg len..SORRY (cik mah mesti kata sorry nek lorry!!...ngeee...)saya x sempat nak jumpa.....x pa len kali saya blik kampung halaman saya akan pastikan saya bjumpa kalian suma!.........(ngeeeeeee takoit nak berjanji!)

13 comments:

aZr|n said...

aksi melompat mmg tak lepas... hiks.

Unknown said...

hahaha

tu teruskan melompat, sure bleh tercapai azam no 3...

MarlissaMusa said...

hehe..sedapnya char keow teow tu..huk huk..hua..teror da pakai tudung cik huda! ;D

mRs aGed said...

cik ienn: hehehe...skung mmg suka lompat!
en nohara: moga tercapai pd thun ni!huk huk huk
marlissa:mmg sedap ooooooo....terer??!saya men belasah jark.....

Unknown said...

sama² la kita berazam yek.. moga tercapai... tak payah nak jengkit² lagi dah...

hehehe

najie said...

ya Allah..tenangkan lah hati ku tgk charketeow n..amiin.(ayaq mata meleleh.eh.ayaq liuq).uder tudung polka!!!

mRs aGed said...

En nohara: saya akan berusaha....cayok2!
najie:najie tabahkan hati mu!sesungguhnya char keow teow mmg sodaaap!!!!huang3x!

aZr|n said...

najie??? najlaa rosmiah ka?

mRs aGed said...

cik ienn, tulah aku confuse tuh...adakah najla rosmiah??

najie said...

wei hampa ada bope kawan yang nama najie?konpius aku.hihi.

mRs aGed said...

hehehe....SATU ja najie yg kami kenai..najla rosmiah yg kiut miut tu...
***najie musti tersipu2 malu beeekk..

aZr|n said...

weishhhh.

NAJLAA BINTI ROSMIAH rupanya.

Ingatkan sapa sebenarnya.

mRs aGed said...

yolah cik ienn..Najlaa Binti Rosmiah...rupanya dia silent reader gaks cam cik timah kita...huhuhu