Monday, August 24, 2009

2ND ANNIVERSARY

Today is our 2nd anne...urmm no big celebration coz my hubby chubby sedang membuat wang di bazar ramadan sri petaling!!!masyukkkkk.ngeeeee...juz mkn2 at pizza hut jerk..saya skung nih mmg non bley nak mkn nasi...sahur pun tpaksa...tidak nanti kena gastric+kesian special guest saya...

special guest???dis year we celebrate anniversary with special guest...siapa???huhuhu...our baby!!Yes i'm pregnant....1mth lebey....hopefully ok till 3 mths..coz doc said rahim saya nut so strong...so hav to walk slowly,naik tgga step by step........fuh mmg penat jgak lar nak kena jln slow2 nih...alhamdullillah no morning sickness yet la...hopefully everything will be fine...
**doakan saya n baby saya ok yerk....
**doakan saya n hubby chubby happy till de' end....

13 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

wah....tahniah..mesti ko bersalin dekat ngan aku..ko jage diri bebaik tau...tak mau wat keje lasak2...

encikReza said...

maDam!
so happy to dgr this berita lor...
plz take care of urself & ur baby tau~ jgn noti2 sgt!

jay said...

weh heppi 2nd ann.n happy tuk 'org baru'...

wanie md zain said...

congrats...nanati sama2 la kite yek..jaga baby baik2 tau...

MarlissaMusa said...

hi uda,
congrats..semoga rumah tangga uolsss bertambah beseri dgn kehadiran org baru..hehe

anyway,selamat berpuasa :) semoga ramadhan kali ni memberi 1001 rahmat buat kita. InsyaAllah

mRs aGed said...

tenkiu uolss yerk...doakan yg da best utk saya yerk....

Unknown said...

sambil lalu dan tersengih dpn madam tadi diucapkan tahniah.. rasa mcm nak berdansa je dpn ramai2 org kat sini..

tahniah ya.. jaga diri, insyallah takde apa2... jgn risau sgt sbb kalau risau lagi la...

mRs aGed said...

encek is: makasih!jgn duk bdansa kat dpn saya nah..p berdansa ngan faleeq!hehehe

aZr|n said...

take care ya ling. igt pesan orang ramai. jgn buat keja lasak.

mRs aGed said...

cik ienn: pesan org ramai...heheh..aah mmg ramai yg memesan...niway tima kasih yerk lalings..

Pokja® said...

meme ganah beh dabba!!...

Nnt suh Agil bukak Kad KEW.PA-2 untuk aset baru yang akan kuar..
emm satu lagi bile baby dah kuar nnt jgn luper bwk jhumpe ako, nk thurunkan elmu..


**beh dabba = double thumbs up

mRs aGed said...

baba eusoff:aset?hehehe...ilmu mender yg ko nak ptrunkan...ilmu kna jg mlm eh?

Farrah Shafie said...

tahniah.... hepy to hear tat.... Pantang makan sikit, bukan pantang tengok makan...kui kui kui