Monday, August 3, 2009

KAMI SOKA MAKAN :)

.Sunday.
After klas yg sgt besh..lec saya dgn bek hati tlah membenarkan kami pulang awal!ngee saya smpai umh trus pakai apron dan masak...mil tlh membelikan udang galah dgn begitu bnyk!!(tp sya x berani siang!coz besaq sgt!ngeri..hubby chubby yg siang!!huk huk huk..)after lunch lepaking at teratak kechil..6pm g umh mama...sian mama demam lagik...cepat sembuh yerk mama!!!after maghrib g alamanda mencari menda saya yang hilang plak...dan satu insiden tlah berlaku,saya terjumpa officemate saya...agaks tercangang!!!urmmm biarlah hanya dia dan saya jar tahu knapa...takooit!

**udang galah masak lemak cili padi
**sayoq salad goreng sos tiram
**telog gerong black paper

.Saturday.
saya ado klas yg sgt boring skali dan tlh berpeluh2 menjwb 1st test..(mcm %*@$!) soka!8pm br smpai umh mak n hubby chubby telentang tidoq kerna keletihan...sian beliau...then both of us trus g Mines utk mcari benda hilang hubby chubby...dan as usual kami yg mmg soka mkn nih..singgah di kedai makan pak cik john(bkn ray yerk..ngeee)...sgt sedap dia punya kopi ais ipoh mali!!+mee kari+toastnya!!
**mee kari+air blackcurrent
**nasi lemak ayam rendang+kopi ais ipoh mali

.Friday.
urm saya yg malas utk masak nih tlah dgn pantasnya mengecall nandos utk santapan malam...
**hot peri-peri for me
**extra hot peri-peri for hubby chubby!(smpai merah telinga menahan kepedasannya!!malatops!)

No comments: