Monday, August 17, 2009

FULL HOUSE

hubby chubby duk perasan jadik ninja!!adoilar..
.Saturday.
wake-up at noon!ooopssssssi telajak tidoq..adoilar..non sengaja..friday nite g tgk muvie(G.I Joe)..adush mmg saya tidoq masa 1/2 muvie..bkn x besh tp saya mmg dilanda kelopak mata berat akhir2 nih...x to napa...ok back to story morry on saturday..dahlar bgun lambat pastuh saya bleh layan CD (nanti saya hupdet cd yg saya asyik tgk tu...tgguuu) till 3pm..tanpa non mandi tp gosok gigi sajork...ngeee...mkn maggie n biskot...(malaih ka saya nih??!)..then hubby chubby blik kul 4pm..saya buat2 tidoq...takoit kena marah koz x mandi lagik...hahah...hubby chubby tanya"eh napa nih baby?demam ke baby?...alor siannya..." saya ngan selamba dog.."ah ah rasa cam x sedap bdn jark.."(padahal td saya dok tegolek dog tgk cd!)tp penipuan saya non lama...rasa nak rersenyum kambing biri-biri...hubby chubby saya menempik! NORROL!!!!!P MANDI!haha....then 6pm saya dan hubby chubby g umh mak lang utk kenduri arwah nenek...hubby chubby saya masih sedey + rindu ngan arwah...sedey mode.....urmm semoga nenek dirahmati Allah swt..aminnnnnnnn....end

.Sunday.
hari ni bgun awal sket dr smlm...kul 10am..hehee..mama dah wut morning call...ajak brunch kat umh tok su...adush mmg berat hati nak kuar..igt nak masak utk hubby chubby hari nih..tp kesian kat mama,mmg beliau sgt beria2 mengajak...urmm siap jerlah, then kul 11.30am pergi...makan-makan as usual then boraking, gelak smpai nak pengsan..(kesian kar dd ckp telefon pun x dgr coz my kazen gelak smpai nak pecah gegendang telinga!)heheh...


under age plays bulls**t!!hehehe

lurve familia

**Sorry to my lalings kirah+najie+dd kerna x dpt nak lepaking bersama-samaan...nxt time keh..

No comments: