Wednesday, August 19, 2009

GOSSIP GIRL THE SERIES

Gossip Girl adalah muvie series yg saya br abis tonton selama 2 week lebey...saya non bley tgk smpai kul 2am..igt saya nih bujang trang tang tang....saya kan dah married wit hubby chubby...so dia tidoq kena teman lar....hubby chubby kan penakoit...adushh kalau dia bca matilar saya..ngeee

series nih mmg lah sgt best dan mmg non borink lah...gossip girl nih jgak ditayangkan kat 8tv setiap hari selasa pkul 10.30pm(session 2)....tp kalau tgk kat tv ada part yg dia cut2...coz cita nih 18sx sket....session 3 plak akan start shownya in October tp kat US la..kat M'sia x to bla..tp nanti saya p cari CD nya keh...bley lar wut bc kat web CWTV antara actors n actress nya adalah
Taylor Momsen, Chace Crawford, Blake Lively, Penn Badgley dan ramai lagiklah...
so ado sesape yg nak borrow.....1 hari 5 hinggit.....hehehehe.......(dak aih saya melawak jar..)

**recommeded..pas nih nak p cari cd one tree hill , 90210 and supernatural plak....

No comments: