Thursday, August 20, 2009

KALAU ADA PROBLEM KNAPA X CRITA?

Saya tensi skung nih..hubby chubby saya nih if ade problem, knapa x mo crita sama saya..saya mmg x to knapa???!adokah saya nih x bley nak selesaikan masalah hubby chubby!!??kalau saya tnya, x dak pa pa....x dak pa pa....tp muka dah mcm tempenyek(tempeyek lenyek!)adoilar dah 2 hari cam tuh....less conversation.less eat...less laugh...less touch...everything less.........
saya pun nak jadik cam cik mar kut sakit hati!!!!bleh kar sakit hati dengan suami??x berdosa kah???takooit!

**apa patut saya buat nih???!!!

6 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

berdosa sakit ati ngan suami...nk plak nk dekat pose ni..maybe dier masih sedih coz nenek baru g..take time..nnti ader mase ajak dier kuar makan pas tu tanye kat dier elok2...

mRs aGed said...

tenkiu yer atul...

jay said...

weh,dose2.. g cium die skung..nnt da sejok ati br ler bley citer

mRs aGed said...

jay:sakit hati dak dah kut,tp kecik hati..caner nak kiss..?

encikReza said...

men
action speak louder than word!
ko tgk la gaya dia
terlentang @ melangkop~

mRs aGed said...

ray: i dun get u?kalau tidoq telangkup?