Wednesday, August 5, 2009

DREAM COME TRUE

Not my dreamla...my abah's dream...ngeee.Yesterday saya tlh memberi abah 2 ticket utk pre concert Jamal....mmg lah abah tersenyum smpai tidak menampakkan matanya!!hehehe...abah nih mg a big fan of Jamal....so yesterday saya gumbira kerna mama and abah saya gumbira!everything i do for u both!xoxo!
**credit to Abg Mie...tenkiu so much 4 da ticket...really appreciate it!
foot note:
1)saya vanga kerna tlh membuatkan abah saya gumbira!
2)saya bimbang tentang kawan saya, azrin........

6 comments:

Unknown said...

huh?

saya pon mau...!

bagus anak abah ni...

aZr|n said...

darling, jgn risau lah. aku ok.

encikReza said...

ko beli tiker brape HB wei?
aku insyaAllah g tgk 080809...
nge-nge-nge

mRs aGed said...

enche is: saya mmg vanga jd anak abah!
cik ienn:betul ke cik ienn...?
Ray aka John:Rm0 inggit!

MarlissaMusa said...

kami pon risau ien,tapi nasib dia dah selamat..dia dok jadi mam besar di rumahnya itu..hehe

mRs aGed said...

mar : tulah kami dah call dia dah..dia kata dia ok!ampa tulun tgk2kan dia na..