Tuesday, February 3, 2009

CERITERA....

SUNDAY
hari nih mmg saya agaks keletihan...tp besh coz dpt jumpa kengkawan kolej....mmg dah lama saya non jumpa mereka...besalah msing2 sebook ngan kerja....(saya busan dgn kerja!).....thanks kengkawan coz dtg lepak kat umh saya!!!next time kita p serbu umh org len plak key!!!hahahaha
sesi makan2......org yg 1st datang cam besalah..aretul n family!!!!!saya masa tuh nengah nak mandi coz br siap sesi masak2 ngan aby chubby saya!!!saya kata kat aby"hah dah kul 4pm!mesti aretul dah nak sampai,dia kan org yg punctual skali!...huhuhuhu..tgk2 betoi tekaan saya!....tp saya soka dgn org yg punctual ni...senang nak berurusan....(tetiba puji aretul..ada pa pa ka!??hehehe)...picaa kat bwh ni..aby chubby+chi bob+sheryn+aretul+hubby aretul+eja n hakim......missed them(termasuk aby chubby saya!ngeeeee)ooooo lupa picca diana ngan hubby dia non ado..dia blik awal hari tuh..so x smpat nak amik picca..sorry yer diana...diana bw popia goreng....sodappp!dia kata dia wut biznes tuh...fuh rajin tul..dahlar pregnant pastuh smpat lagi nak berbiznes! cayalah diana!..aretul plak bw karipap...pastuh goreng kat umah sy..mkn masa panas2 mmg lar sodap!!kredit to mak aretul(coz mak aretul yg buat aretul cuma bw jar..heheheh..jgn mara yer atul!).....lagik satu terlupa nak amik picca anak aretul yg cute miut mcm parentsnya!namanya maisarah!mmg senang nak jg maisarah nih...x kuat merengek pun...dah lah tido meniarap..cumel sgt!ala sayang x smpat nak amik picca dia....huhuhu...HAKIM!anak eja yg lasak x mcm mama nya!seb bek abby chubby x ltk sgala robot kat dlm almari kaca tuh!!kalo x mama eja sure x leh mkn kerna asyik melompat kat HAKIM!!hehehehe...mmg kelakar tul eja ngan HAKIM!

hehehehe sesi memasak..saya yg belikan apron tu khas utk abby chubby sayang....seb bek muat!!!saya beli bkn utk saya..(hah saya isteri yg solehah kah?!ya!abby chubby kata!)abby chubby nih kalau masak mmg comot!abis baju dia kena sambai lah.minyak lah...memacam lagik lah..saya nih jenoh nak sentai!tu yg bg dia pkai apron!saya turut membantu key masa sesi nih,even saya nyebok nak amik picca!!!kaung kuang kuang!.say tulun kupas bawang+mesin bawang skali(sampai nangis tau!)..+siang sotong!abis tgn saya bau sotong!! +masak nasi lemak(saya br blaja dr abby chubby saya!)....kira masa tuh kami bekerjasama dgn baek skali...huhuhuhu!

SATURDAY....
hari ni as usual lah..i've class from 2pm till 7.30pm....odw nak g class mmg ujan lebat sgt..skung nih kat key elle mmg musim ujan tgh sampai ke mlm....jln raya agaks ssk igtkan time cuti x manyak keta...tp non betoi tekaan saya...seb bek saya x lmbat ke class....
ni classmate saya jimmy neutron....saya mmg slalu duk sebelah jimmy....dia nih mmg besh lar gaks...dlm class slalul blur2...tp ms exam bleh thn gaks lar...jimmy keja kat Percetakan M'sia..so bnyklar ketas2 recycle yg dia slalu bwk mai class..heheheh......
abby saya pg office hari tuh..pastuh nak blik kena la tggu saya blik dari class br dia bleh blik...poor him bcoz kena tggu saya lama.....Dr Saadah tu mmg suka membebel sket..so lmbat lar habis class....smpai kat office dia dah mlm!!!kul 8pm!!muka dia tok sah ckp lah..mcm semut!...ngeee takoooiitt!!!saya pun wut muka sekupang..."i'm sorry.meh baby blanja aby mkn key..."heheheh.....mlm tuh havin' dinner kat RasaMas....nyum2!!!(apa dah jadik dgn diet saya!saya pun x to!!)................abis mkn..jenjalan cari brg kat care4...esok kengkawan KYM nak mai umh....menu tea time... NASI LEMAK+SAMBAI SOTONG+SANDWICH+LAIN2......

11 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

wah...kutuk aku...aku manelah rajin masak..hehe..anyway thanks a lot..

mRs aGed said...

hehehe..bkn kutuk ler...happy sgt dpt jumpa kengkawan kan..tp ieda x de kan..

Unknown said...

wah! trend baru eh diet bleh melantak?? takpe, sihat tanda bahagia...

mRs aGed said...

uhuk!!tetiba tebatuk!mmg hobby saya melantak lar...nak wut cano..x dpt ditangkas lg tabiat burok saya nih!

Unknown said...

bukan sesuatu yg tak elok.. bagus apa mrlantak... sapa yg tak suka melantak tu bukan org nama nye...

nur rabiatul adawiyyah said...

nak wat cam mane..dah ieda tak dapat join..kecik pon senyap je..

mRs aGed said...

ayah faleeq: ya betoi!ngeeee....
aretul : tulah nnti aku try wut lagik..bg ramai lagi kan..?

nurlailatun said...

mcmane gmbr kite xder ni mel..ni nk rajuk ni...gmbr yg lain2 ade......hehehe..nnti la kite download gmbr yg kite amik tu....nnti ko msuk kan ye...nk gak interframe dlm blog ko...hehehe...

mRs aGed said...

tulah..ko blik awl sgt...ke aku mmg x smpat nak amik...huhuhu..kay nanti upload aku curi kat blog ko eh..hehehe

aZr|n said...

awat tak amik gambar nasik lemak tu da?

mRs aGed said...

cik ienn: aku takooiit org Penang terliuq!huhuhu..nanti ang mai aku wut nasi lemak sambai apa yg nak keh??