Tuesday, February 10, 2009

SATUDAY&SUNDAY

SATURDAY.
As usual saturday..cuma apa yg di highlight kan di sini cuma masa class commercial law..tetiba Dr saadah kata ok saya nak POP QUIZ!!saya dan jimmy bagai di panah petir! kerna masa tuh mmg nengah duk ngantuk tidoq!apa lagik jawab jarklah apa yg ingt!padahai mmg non igt pa pong!!!!then blik umh amik hubby chubby kat umh in law..then kami p pekena satay ngan nasik lemak kat sungai ramal!!fuh mmg sodappp!!!ngeeee(weekend mmg hari melantak sedunia!)...after kekenyangan blik then layan CD jap..trus tidoq!esok pagi2 ado klas lagik....urmmmmmmmmmm..

SUNDAY.
Wak-up 'round 7am..siap2 nak g klas..hari ni pun da test!!huh letih lar this week..mencapap lar nak cover test kali nih....smpai klas blajaq dulu then kul 11am test...abis test ramai plak kengkawan blik coz memasing der hal..lecturer plak baek kemain lagik kasik..saya dan atul mmg tercabar gila masa tuh..mmg dlm kepala otak nih..mmg nak chow dah..tp memandangkan 2 bab nih akan msuk next test..so non jadik kami blik..memula Dr tu kata blik dlm round 3pm..so kami pun dengan daya tahan yg ado..stay kat kelas tanpa lunch!hanya berbekalkan roti raisins yang saya bw pg tadik!gila baban lapaq!!!blik 3pm!non adonya!kui 4pm gaks kami blik...saya nih mmg teketaq lutut mcm nak kena parkinson!bw keta memecut 130km blik putrajaya!then call mama..mama ajak lepak umh mak jang..okes..saya mmg sonok lepak ngan cusen2 saya nih!!mmg fun gila!...blik pick up abby chubby yg dah seharian saya tinggaikan kat umh..seb bek dia msak sendri..saya non sempat nak masak pg td...ngeeeeee(alasan bleh diterima pakai ka!..takooit dituduh istree durhaka!)..lepak kat umh mak jang from 5pm smpai mlm..mkn cake coz last saturday waz buffday entan syafinas yg ke 20th..sian dia saya non ado bw present..then p PC fair kat nilai..beli beberapa accessories Lappy...then blik umh dlm kui 9pm...nak kena tidoq awai nih coz esok kena blik kampung Sabak Bernam!(atok abby chubby sakit)...12am...zzzzzzzzzzzz.
-end-

No comments: