Saturday, February 14, 2009

Tagged by Cik Ienn Sayang

16 Random Facts
  1. saya skang nih tgh cuba menurunkan berat badan(saya takoooit dimarahin oleh doktor lagik)
  2. saya bersenam setiap hari selama 30min utk kuruskan bahagian lengan yg gumuk ini,purut yg glebeh ini, peha yg mcm drumstik ini!
  3. saya seorang yang agaks buzy muzzy setiap hari!saya seorang kakitangan awam+seorang tutor+seorang pelajar+seorang isteri yang baek!(penampang skali,bg sedaq!huhuhu)
  4. saya jugak skolah gurls scoll sperti cik ienn sayang..kami satu skolah!Go georgian!AUT VIEM IN VENIEM AUT FACIAM!
  5. saya mempunyai seorg hubby chubby yang sgt saya sayangi!moga kami eppy hinnga akhir hayat!saya ngeri bila dia non ado di sisi!takoooit!
  6. saya anak yang ke2 mcm cik ienn sayang gaks!dan saya pun mmg lain dari yang lain!pling malatops!!pom pom pom!+saya jgak dibela oleh tok ngan tok wan saya!
  7. saya skang nih tgh usaha dgn gigih tanpa henti siang dan mlm utk beroleh cahaya mata!YA TUHAN MAKBULKANLAH PERMINTAAN HAMBAMU INI..aminnnnnn
  8. saya gumbira dgn keluarga saya dan keluarga in law saya yg happening+kekadang mmg pening!ngeeeeeeeee
  9. saya teringin nak tukaq profesion jd tutor/lecturer/guru!saya sgt soka!skung saya tgh usaha ke arah itu....3@4 thn lagik...insyaallah........
  10. saya nak jadi kaya raya dgn secepat mungkin...bleh kar???
  11. saya dan hubby chubby plan, 2nd honeymoon di BALI...(mayb bln 4 nih kut) insyaallah...
  12. saya soka colour GREEN!!
  13. saya soka keta Alfa Romeo + SMART!
  14. saya seorang shopper holic!mmg x dpt dibendung lagi tabiat baek ituh!
  15. saya inginkan rumah yg besar dan deco yg ala-ala modern contempo...
  16. Lastly saya happy dgn dunia saya!!!aminnnn

No comments: