Tuesday, February 17, 2009

TUDUNG


Picca nih diambil last week kut...bkn ap juz nak tunjul tudung yg pakai tuh mother in law saya kasi adiah!!!!fuyoooo..1ts time saya pakai tudung yg ada batu2 permata bagai tuh!!rasa cam kat kedai HABIB!hehehehehe...tudung tu adlh tudung pling mahal yg saya pernah pakai stakat nih...saya ada risik kat kawan saya..dia kata rega tudung nih RM60 hinggit!!biar benar!yg saya beli sndri pun rega rm sehinggit sehelai(tips2 beli tudung diambil oleh drpd Cik marlissa dan Cik ienn)...thanks lalings beduo!
***Thanks to Mak Abby Chubby!...u'r rock!
-end-

6 comments:

aZr|n said...

mak mentua syg menantu...hiks

mRs aGed said...

menantu sayang mentua ka??sayanggggggg....menantu antu!!!takooit!

MarlissaMusa said...

pewitt..merlip merlip anak mami~! :)

nur rabiatul adawiyyah said...

menantu kesayangan ye?huhu...untunglah ader mak mertua..

mRs aGed said...

cik mar: merlip merlap anak kamarudin lah!heheheh
pun aretul: alhamdullillah dpt mak mentua yg baek....syukran

Diarihatiku1976 said...

sesuai tu... comei sgt... kena beri mak mertua hadiah tu...