Tuesday, February 24, 2009

PLAY TAGGED

TAGGED BY MR ALEXANDER

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
selimut hati saya.family saya.kehidupan saya.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
aaahh manyak sgt nih..mayb a blouse from niichii..i bought it last sunday.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
impian sudah mnjadi kenyataan!!

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
until die...

5. Adakah anda dilamun cinta?
every second i fall in lurve wit him!argghh i miss him rite now!

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Johny2 at JJ Cheras Selatan! i looike bbq chicken!

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
New Moon by Stephenie Mayer..besh..

8. Apakah nama penuh kamu?
Nor Rulhuda Binti Kamarudin

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
abah!!n mama tooo...nuthin' different!!!dua2 senang...

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
zaara..wife raja nazrin...she's beauty! iwanna b loike her..aih bleh ka?!

11. Sebutkan lapan nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
lebey dr lapan..kena senarai kah??saya rs non perlu kut..

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
of course..ehh dgn mggunakan perkhidmatan machine!

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
manyak..start dis year saya n abby chubby nak trippin' merata tmpat!ngeeee sonoknya!

14. Pelukan atau ciuman?
Both! i need dat every day!

15. Butirkan lima perkara tentang orang yang tag kamu.
a)tinggi
b)lampai
c)suka mkn tempe!
d)suka mkn zinger burger!
e) ada baby yg cumel!

16. Lapan perkara yang amat saya gilai.
a) i'm a shopper holic!
b) crazy wit shoes+blouse+selendang+purse
c) i'm crazy 2 watch heroes+merlin+prison break!
d) i lurve cookin' rite now!
e) niichii+elle+PADINI
f) takin' picca
g) lepaking' wit ma BFF!
h) tenet surve!

17. Lapan perkataan yang sering di ucapkan.
a) abby
b) tolonglar
c) listen 2 teacher......
d) pala hongga!
e) bongok!
f) astafirullah (ngeee..matilar kena kutuk!)
g) abby jum blik penang...
h) bila nak kurus nih!

18. Lapan buah buku yang paling terbaru dibaca.
smpai lapan ka?!! mana da!

19. Lapan lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
saya layan suma lagu....x tersenarai..

20. Lapan perkara yang saya pelajari tahun lalu.
nih pun manyak jugak!lebey dr lapan..antaranya ialah mjadi seorang is3 yg baek!

***saya kasi tag nih pada kawan saya juga...cik ienn.cik rara.cik marlissa.pn aretul.mama 2 be,diana.

No comments: