Friday, February 27, 2009

SHASHA

Yesterday my BF (Puan Maz Azura) datang office...mmg besh sesangat!rindu bangat kat dia...Zura nih saya kenal masa saya mula2 masuk gomen nih...masa saya kat gomen nih saya mmg x besh lngsung..bleh dkatakan hari2 saya blik umh nangis....almost 2 mnths saya cam tuh..mmg masa tuh rasa cam nak quit..tp mama kata sabarlah..gomen mmg camtuh...tp ZURA yg bg saya spirit tuk stay n dialar peneman ketika saya nangis+gelak+cerita prob..suma kat dia..nak p mana2 pun mesti ngan Zura!...pastuh Zura move out dr Pjaya n stay n hubby dia kat Melaka...mmg mati kutu bagai nak gila gaks ...saya melayan perasaan sensorang diri....tp lelama saya bleh control diri....skung nih ok lar....bw hal sndri jak..

*** saya mmg jrg ceritera psl office matter.....(mgkin x brapa minat kut...ngeeeeee)
kat sini saya da snap picca daugther dia..Shasha Batrisya kut....pnggil Cha Cha jer...cumel sgt!



No comments: