Wednesday, June 17, 2009

FROM MR ALEXANDER


Copy award dan letak kat blog anda dan 5 fakta da vooooom tentang Encek Iskandar ialah:
1. Tinggi
2. Gagak eh salah gagah......
3. Faleeq sgt chumel!faleeq jer key..bapak dia,kena tny mdm Elliz...comei kah?ngeee
4. soka mkn sayoq tempe!
5. Soka kerjanya koot....

Tulis 10 fakta/hobi anda sebelum memilih penerima award seterusnya.
1. I loike to eat (mcmana nak diet?)
2. Saya punyai hubby chubby yg sgt baek!
3. I loike to swim, tp slalu non ado waktu utk itu...
4. I love green
5. Soka travel
6. shoping is da terapy
7. Like to cook..urm sket2 her..tu pun bkaja from hubby chubby!
8. Soka kids!!!!!
9. Satu hari saya akan jadi kaya!hahahaha...(gelak s*tans)
10. Banyak ka hobi n fakta saya nih!..last but not least saya soka memblog!

* Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka
Terimalahhhhhh:
1. Azrin - sgt syg her family n frens!
2. Rara - soka bracess dia yg color purple tuh!
3. Jay - punya baby yg sgt kiut!Rayyan mummy miss u...bila nak p bg adiah ntah...
4. Ray - Penyayang.....zaaaaaaaaas!
5. Sista wani - Her baby najla sama mcm nama kawan bek saya Dr Najla!!
6. Cik Wawan - punyai Koleksi selendang yg hebat!
7. Cik Marlissa - Soka bergaya...vogey!!!
8. Fendinadia - soka tangkap picca!mmg mavales!
9. Puan Aretul - 2 fast 2 farious!hehehe...
10.sapa lagi nih!

7 comments:

Unknown said...

oit..! faleeq je ke comel..


FAKTA: Kecomelan dia datang dari ibu dan bapa dia tau.. saya contribute pada faktor tu..

mRs aGed said...

hahaha!!

jay said...

Rayyan pon windu gak kat mummy lma x jumpe..tolong tangkal2kn ckit dier bagi bley jln..huhu..

mRs aGed said...

tgkalkan...aku tau cana,kna bg pkai kasut mahai sket kut...huhuhu

jay said...

niway mekacih ler award tuh..aku pon tak tau nak wat pe ng mende nih..nak kene tepek kt blog gak ke?wajib e?aku tgk sume org wat.mls le plak..aku diskraib ko terus leh?
1.ko ler BF aku since indukC
2.ko kiut bangat
3.ske gelak cam haku..huaargh..huarrgh
4.ko vogeh
5.blink blink..hehe

nur rabiatul adawiyyah said...

aku ader kipas lah..tu sebab aku laju je..hehe

mRs aGed said...

jay : x wajib pun...niway makasih yer jay..
aretul : hahaha