Wednesday, June 24, 2009

THUMBS UP!

Transformers mmg best,igtkn x ramai yg menonton midnight smlm, rupanya ticket full book till this saturday...smlm pg pun 2 theater skali jln...full book (ramai student)...abby chubby saya tengok smpai ternganga mulot!tp mmg best...bnyk action n bnyk robots...tp kesian mula2 autobots dah nak kalah bila prime mati..tp seb bek sam ader,dgn adanya diomand matric prime dpt idup smula dah kalahkan megatrons...but saya rasa ada smbung lag nih...coz ketua megatrons and spike still alive.....urmm mmg mengagumkan...so silalah pergi menonton this wayang utk mengisi masa lapang yer....saya x sabar nunggu filem nih

dijangka akan keluar november 20 2009,saya kena abiskan baca buku tersebut..lagi quarter lagik...skung part laurent dah jadik serigala...and edward blum muncul2 lagi....isk x sbr nak abih..tp saya slalu non ado time utk mentelaah buku tuh...urmm kay dah bek benti sblum duk melalut pnjg........chow chin chow..

**saya dilanda sakit mata tatkala ini tp masih gigih bkerja..adakah saya akan mc tmrow?we will see nanti ya...

4 comments:

jay said...

WAH SYOKNYE DAH TGK..WEH WEH KEJE2 JGN MONTENG..

mRs aGed said...

mana de monteng..kejer tip top okey...huk huk huk

Unknown said...

tengok wayang sampai sakit mata pastu mc...! wakakaka

tapi takpe, KP11 dah settle so anda boleh la mc selama yg anda mau.. eh?! saya ke yg cover desk 2? bukan... sila tanya acting bos la yek..

wakakkaka

mRs aGed said...

adush usah di comment mengenai kerja di sini...adush...