Monday, June 1, 2009

INTURA

Besh tp letih.....Teambuilding office saya at Intan Wilyah Utara Sungai Petani....
**saya 1st time masuk gua itik!!br saya tau knapa gua itew dinamakan gua itik...rupanya kita masuk dlm tuh hav tu jln mcm itik!!
**Makanan yg sgt sedap(tp ado kesah berlaku antara kami ngan makcik canteen!!makcik 2 terok betoi!adoka dia kata kami mkn bnyk smpai owg len x ckup mknan!Vavvy toi!tp adoka betoi??tidaaaaakkk.....bkn saya mgkin org len..hu3x!!)
**Bilek sgt selesa dan saya tidoq ngan nyenak skali!!
**Enjoy da picca!!ngeeeee




teman sibilek saya...cik izzaidah ngek ngok..ngeeeeee
p/s : tenkiu to shapiq (selimut hati areda) kerna pick up saya kat INTURA utk pulang ke Taman Guar Perahu!!!walaupun sesat barat(mmg dia soka lengai!)....

2 comments:

encikReza said...

saper yg bGambar mesra ngan kO tu?
cantiQue bdk yg baju kaler pink+purple tuh...

mRs aGed said...

En rain: aah chantek dan da vooom!huh!