Monday, June 1, 2009

HOME SWEET HOME

After teambuilding at INTURA,i'm going back to my sweet home...dah lama sgt x balek,kangen bangat sih...(cik ienn jgn nangis yer tgk picca2 kat bwh nih)...huhuhu
Antara Activity........
1- Cik mah mai teman saya tidoq kat umh..(tenkiu sayang)
2-Org taman igt saya balek kerna mau mengundi??huh ingt ni AF kah?saya non undi pung even saya daftar kat kaw tersebut!(matilar kerna x menunaikan tggjwb...)
3-Saya p mkn Mee Udang yg sgt sedap..credit to aman + cik mah
4-Saya p mkn Char keoe teow+roti canai yg tiada tandingan
5-Saya shopping sakan at JJ perda(Last friday was J card day!jmpa schoolmate masa skolah rendah...Aini namanya)
6-Luangkan masa kat umh tok saya, play wit my luvly cousins hawa zarra n alfi...besh...
7-Hubby Chubby rindu sama saya,so kena pulang ke pangkal jalan..pulang ke Ibu Kota yesterday....
8-Mmg Fun!!!tenkiu again to cik mah kerna blanja makan Mushroom Soup Pak Long!!





.sudah pulang ke Kota.
nota kaki:
***penulis berasa heppi tatkala ini.. :P
***this year penulis akan beraya di Penang!!(motif bgatau knapa??saya pun x to.....ngeeeeee)

6 comments:

aZr|n said...

saya sungguh jeles.

tp thanks sebab bawa balik baju dan road tax saya wpun depa boh dalam plastic hassan sajork.

mRs aGed said...

cik ienn: no probs...Plastik hassan nek pesawat!...hu3x..

RARA said...

mee udang tu dkt umah aku saja! try sate kat kedai tu gak! mmg terbaik

mRs aGed said...

rara:yeah aku mmg try gaks sate tu..nyum nyum

encikReza said...

ko x tapau kan kat aku ker maDam?

mRs aGed said...

en rain sayang,kalau aku tapau kat ko, ko akan makanan basi!!nakkkkk??