Sunday, June 14, 2009

TaRaaaaA

Fuh lamanyer x hupdate blog nih..saya bkn malas,tp saya br bek from fever..uhhh...flu and headache!!more to migrain,,yes saya dilanda migrain!!!bnyk sgt ker masalah yg saya fikir???urmm lu pikirlar sndiri!!!!ngeeeee
WeekEnd nih saya mmg x byk activity...
SATURDAY
::morning - housewife work(kemas umh/kemas dapur/basuh baju/iron bj/moping/ext....)
::nite - saya kepenatan...langsung x masak..(adoilar saya bkn is3 solehah??aby kata x pa kita mkn kat luar ye sayang...aby chubby sayang saya!!)eat at SS2 murni, knapa nun jauh,kerna bw kazen2 saya yg ngok ngek tu p mkn kat situh...then blik diorg lepak langsung lelapkan mata di teratak kechil....
***tidak ada sesi bergambar ketika kejadian berlansung...
SUNDAY
::morning - abby chubby bought nasi lomak!fuh sungguh sedap..(alamak mana diet saya?ntah...)
::afternun - lunch at mama's house(gulai+sambal belacan)
**nota kaki = saya x mkn nasi,cuma mkn kuah durian cicah roti nyam nyam...
::evening - kawan-kawan kym saya bertandang....tenkiu atul,chi bob.sherin,fiza,k.mesya.k.miza and partner memasing....nanti datangla lagik yerk...kitorang wut pot luck reunion..ngeee..syok.... ::nite - penat but sempat menghapdet blog....aby chubby dah meqheloh....zzzzzzzzzz
picca esok saya upload key..
daaaaaaaaaaaaaaa

3 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

insyaallah ader mase kite jumpe lagi..

mRs aGed said...

ye,kiter jmpa kat umh ko plak yer...hehehe

nur rabiatul adawiyyah said...

insyaallah,kite jumpe kat umah ibu aku bln 8 ni for maisarah besday party..hehe..