Sunday, June 28, 2009

WUT HAPPENS?

ngeee..dah lama x memblog diri...oh saya bkan berhibenisasi..saya sajork membasikan diri...hahaha....saya baru baek dari sakit mata..ya saya sakit mata sungguh!!++saya sakit kerna membuat HSG test last thursday....adush mmg saket..muntah+sakit perut+saya saket mata...Ya Allah,kuatkan lah semangat hamba mu ini..okey2 dah2 nak feeling2....saya terima segala dugaan...seb bek ado hubby chubby....makaseh ya sayang..

urm saturday saya non ado wat apo2..juz mengemaih umah yg bhabuk bagai tiada manusia berada didlmnya..walhal saya ngan hubby chubby duk pi mai pi mai dlm umh..urmm maybe tiada kunjungan rakan2 bff saya..yg lama non jmpa..terasa windu....bla nak mai??huhuhu

sunday..are-da masok uniten(course civil engineering)....kul 11 p anta dia...kena duk ostel for 1 sem nih...abah saya soh dia duk ostel walaupun sekangkang gajah ja uniten ngan umh saya n mama...hehehe padan muka dia...(skung nih mseti duk nangih)...niway gud luck dear!!cayok2!!

6 comments:

RARA said...

itulah, sudah lama tidak ketemu, terasa rinduuuuuuuu

jay said...

owhh..adah da masok study balek..pahni bowing le ko xde geng..

mRs aGed said...

rara: tulah,member kita sorang tuh dah buzy,canor?
Jay : aah borink gaks..tp sure tiap2 friday bapak kena p pik up dia..huk huk

aZr|n said...

ish. toksah cakap camtu. nanti boleh jumpa aih. doakan aku dapat gomen. haruslah ada weekend.

da, aku ada interview jumaat nih. doakan aku.

mRs aGed said...

cik ienn..ya aku doakan ya!!cayok2!!eh i/view apa?

encikReza said...

maDam!!!