Monday, December 1, 2008

WUT A GREAT WEEKEND!

saja ja tak pica nih...cute kan??
(bila nak buh pica baby sndiri nih? aaaargghh dussssssh skali)

Last weekend...ummm mula ngan saturday..nothing much to rite....bgun pun dah lmbat seb bek hubby ku x do...besalah koja!!!arghhhhhh rasa cam demam sket (flu sket) then,bgun jerk trus mkn coco crunch n fresh milk (low fat key) nak diet nih....pastuh memulakan activity yg skunk nih mmg saya suka wat (tepaksa x mo habaq! dussssh skali) MENGEMAIH UMH N IRON BAJU (utk 1 week)!!!!!!!

lalalalalalalalalalaaa hari2 kerja...lalalalalalalala bosan dengan kerja...hahhahaah(nyani cam dlm lagu MUH)

pas selesai keja umh...mandi...tgk tv jap....."assalamualaikum baby!!!" yea2!! aby balik!!
baru nak ehem2............(18sx) ma siblings n ma cousins..mai plak dah!!!!kaco tul!!!....ooooo lupa mama, abah, mak jang n pak jang p Grik(my cousin's wedding-dd) patutlah depa mai....jimmy kena chicken pox!!!!ooooo noooo.....abihlar...
then cooking time...aaaaaaaa rini nih nak masak pa rrrr...memandangkan are-da dah masak chicken soup...aku masak la sambai teloq!...makan2......lepak2!!men speed!!!men monopoly!!!!!
tetiba.....massage masuk!!!
"oit der kami kat alamanda ni"....cik didie massage....saya pa lagik...."weh maila lepak umh aku"
dlm 1/2 hour cam tuh...cik dd n cik rara pun smpai.....
lincin sambai teloq aku!!!!! i loiiiiiiik!!!!!!(sedap ka aku masak ahhhh???-sedap kut..tu yg depa mkn smpai lincin-duissssssssshhh skali tetiba puji diri plak!) pastuh sembang2-topic besalah :-
1. tips2 utk jadi kaya!!!!!!!
2. tips2 utk kuruih bdn (nak kuruih mendanya..mkn smpai jilat jari!)
3. gossip gurl!
4. activity pa nak wat bila cik ienn mai nanti!
5. beletaiq kat cik dd coz dia still confuse ngan dia punya engagement!!!!!(sian najib)
6. ado yg dah lupa dahhhh

sambil tuh....duk wat pom pom utk cin dd...dia da event ngan CIMB group....so tolong la dia carik2 tali rapia tuh...smpai nek kematu jari telunjuk ku!!!!!saya rasa cik rara pun sama gak!tp x pa.....demi kawan tercintha!! ioulllllllssssss rela u!

where ma siblings, cousins n abby????
siblings n cousin = continue men speed n monopoly dlm blik............(till 5am baru tdoq!)
ma loveeeeeeee = dah tertidoq smbil pegang PSP kat tgn....iskkkk2222 dia mmg slalu cam tuh...

saya,cik rara ngan cik dd continue borak2 till 12.30am......pastu depa pun blik........fuh,saya suka kalau kawan2 saya mai....then...mandi n zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................................

SUNDAY!
ummmmm bgun kul 10am....x do org bgun lagik??......wat break1st...aik break1st ka...depa mesti bgun kul 1pm satgi....
tak pa lah...masak ja...aby ku mesti bgun jap gi..dia x besa tdoq smpai tgh nih......menu nya spaghetti!!!ngan bebola sotong!!!!heheheheheheeh.......seperti yg disangka...aby saya dah bgun.....morning sayang! muaaaaaaah!!...
aby n saya makan dulu.....yg len mcm besalah kul 1 lebey br bgun....tulah tdoq smpai kul 5am...
tgk muvie kat umh......men speed lagik!!!!pastuh ma parents came back from Grik.....
high tea menunya Bihun goreng n hot tea.....mkn2 lagik.....pastuh suma blik..................
fuh penat gila!!!!!tp besh...meriah umh saya!!!!!!!
mlm.....kemaih umh (kemaih dapoq+sapu sampah+buang sampah+kemaih blik+mop lantai+cuci toilet n bla bla bla..........)
pastuh.......12.02am.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz n teeeeeeeeeetttttttttttttttttt :)
****permainan speed tu adlh mggunakan kad judi...tp kita ubh dia mcm permainan dlm computer.....heheeheheheh

-end-












3 comments:

aZr|n said...

yaay..tak sabar nak jumpa hampa aih ujung bulan nih!!!

RARA said...

aku pon!

mRs aGed said...

yahuuuu!!!!!!