Sunday, December 14, 2008

get set for never-ending fun

urmm..dah 2 days x nulis blog nih...last friday?nuthin' much yg happen..juz normal friday....he3x...opsss lupa plak...saya dpt present 4 ma birday!!!1st present from warga GS...tank u!!!lurve uollssssssss....muahx!!!
then saturday come............
saya,aby,mimi n ma family p sunway lagoon....besh gaks lark......around 7.30am btolak from umah then amik mimi buchuk!dia mmg wajiblar follow!he3x!!!!

sunway lagoon
Add Image
saya dan sister in law aka mimi

mohammad agil + saya
ma family dah tggu kat sunway.....urmmm kitorg siap break1st kat canteen mak dulu...he3x!sampai sna 'round 9.00am...mana leh mandi lagik! pkul 10.00am br bleh....then teman diorg break1st....makan2+borak2+salin baju!!!!!yahuuuuu.......below adalah antara picca aksi2 saya family bermandi-manda!!!!!


jimmy, baby isz n yaya

masa tgh men kat wave pool...crew sunway der kasi adiah!!!so ni yg saya dan luvly sista saya dpt!kitorg rebut kat dlm pool tu!!he3x!(saya jeles dgn adik saya!)

at zambezi river!

are-da lemaih!ha3x!

nek congo challenge!!saya yg pling last!!tokouittt....ngeeeee
ponin' kepala den....hu3x!saya hampir tetinggai jantung di ataih!
higher than mountain.....he3x!(saya lompat x tinggi pun, kenapa???)tepuk dada jwb sendri!

then 'round 4.00pm...ujan trun dengan lebatnya!!!salin baju n ready 2 berangkat pulang!!!dlm keadaan ujan yg agaks lebatsssssss...redah jerk(gaya cam nadia af6)...w/pun salin baju kering..tp kami basah gaksssssss....hu3x!!!!!!tp mmg besh arrrrrrrrr...oh ya knapa picca aby non ado masa kami mandi-manda...coz dialah camera-man masa tuh...lagipun dia bknnya bersungguh2 cam kami soma.....perak buih x penah nampak ayaq!!he3x...(act dia tuh penakot!!he3x..sorry sayang...)

keletihan+kebasahan
-end-




No comments: