Monday, December 22, 2008

My BIRDAY IS TODAY!

Happay birthday to you nurul!

nothin' much to rite! saya celebrate sendirian!tanpa kekasih hati...saya celebrate depan PC nih....cuma tadi tepat 12am aby sayang saya call...wish epy birday!ada ka dia suh member dia nyanyi lagu epy busday kat saya kuat2 dlm fon!!!malu tau!aby saya kata"kita postpone celebration k sayang...nanti aby blik kta celebrate,aby promise kay! yea epy sangat!!!saya sayang aby saya!Antara azam baru saya:-
  • berubah demi kebaikan....
  • berusaha utk mendapatkan BABY!!!
  • menjaga kesihatan dengan baik
  • gigih mencari rezeki yg halal!
  • cuba menjadi isteri yg solehah
  • bersungguh2 dlm perkara2 di atas!
insyaallah..aminnnnnnnnnnnn..............

3 comments:

MarlissaMusa said...

huda,
happy birthday!dec gal rawkks!

RARA said...

happy birthday uder. love u! mwahs

mRs aGed said...

rara : thanks rara,luv u tooooo!

marlissa : yah!!dec galz are rawkss!!!huhuhuhu!