Sunday, December 21, 2008

Tagged by Cik Ienn Sayang

uhhh sudah lama saya x ipdate...bkan ap saya non ado di imh....g high hill...nanti pas nih saya update pasai trippi' 2 k...meh zaaaaaaaaaaas dulu tag Cik ienn nih:

Nama timang-timangan anda dari orang tersayang.....
  • mohamad agil bin Mohamad Yusoff: Baby,b,honey,sayang,intan payung..bla bla bla
  • Family saya sndri, Kawan2 Rapat: Nurul,kakak,uda,uder...(hehehe)
  • In law family: mel,sis mel (cut from comel...)
  • Aiman n alif (cousin's son): Aunty nuyul n aunty mel
  • Yusoff rayyan (Jay's baby) :mummy nuyoi
  • Jay: Nuyoi
  • Mr Alexander: Boooolat! (saya menci tau!he3x)
  • Jeanne(x-bos at maakl mutual): nulul....(owg chinese kan x bapa reti sbut R!)
  • Kawan2 Kolej/Uni: mel,cumel.......(missed sista fit rite now!)

Anda seorang yang.....

Kekuatan and Kelemahan

  • Sila rujuk tag2 yang lepas. (t-ru ayat cik ienn...ha3!!)

Makanan and Minuman Favourite Anda.....

  • Foods: suma saya makan...tp pling besh kari daging mama saya dan daging salai masak lemak mak mentua saya!he3!!!!tp saya x makan pedas!!!!dan TEMPE!!!
  • Drinks: ice lemon tea kut!

Favourite Colour.....

  • GREEN
  • Coklat
  • PINK
  • purple
  • BLACK

Favourite Song......

  • suma suka kecuali hard rock
  • but skung nih tgh suka lagu aku pasti datang by BCL

Siapa yang membuatkan anda tergelak.....

  • aby sayang saya
  • kawan2 saya!
  • familia saya jugak!

Siapakah yang membuatkan anda stress.....

  • Orang yg hipokrit!
  • Orang yg suka ckp besaq! (saya tension nih!)
  • Orang yg kelam kabut x tentu pasai!

3 benda yang mesti ada dalam beg anda.....(3 ja ka??beg saya nih besaq mcm2 ado!)

  • Handphone
  • Purse
  • PSP aby saya!!!!dia suka bwak p mana2 saja..pastuh ltak dlm beg saya!!beeeeeeeeeraaaat!

Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa?

  • mlm 14hb december 2008...nangis coz saya rindu ngan aby saya...pas dia call saya terus nangis..saya mmg x penah kena tinggai ngan aby saya lama2!!!...huuuuuuuuu...

Perkara paling lucu dan memalukan dalam hidup anda.....Sangat memalukan

  • saya pun sama cik ienn...kejadian nih berlaku dah lama dah...masa saya tgh study dip dulu...masa tuh saya dan aby saya nak blik mlk...tp masa tuh dah lambat nak nek bus....trun jark lrt..berlari-lari anak p kat stesen bus pudu kat bwh tuh....trun tgga kami tengok bus masih ada..(x igt dh bus apa)...pastuh aby saya tanya "bus nih p mlk ke pak cik.?" pakcik tuh angguk jar tanpa tanya ticket bus kami tul kul bpa punya...tp tgk jam, kami juz lewat 5 min...dlm ati kata"seb bek bus nih x jln lg..kalu x kta kena beli tiket len.." dpt duk jar...minum ayaq coz penat belari td...betoi2 kan tempat duduk..tetiba owg mai kat kami" dik ni tempat duduk kami kut...no tiket kami kat cini nih" saya kata " aik kami pun sama gak...depa salah cetak kut kak?, kak punya pukoi bpa?ooooo akak punya kui 3ptg...nih bus kul 2.30ptg punya..bus akak kat blkang kut.."(saya senyum kambing)....pastuh abg tiket tu pun mai..."kenapa ni??"(marah betoi abg tuh)..aby saya kata " kakak nih salah time bus bang...dia nak nek bus kul 3ptg punya" masa time ckp tuh aby n saya mmg confident gila lah! tetiba abang tu TEMPIK!!! "ooii dik! nih bus kul 3ptg punyalah!bus kul 2.30 dah jln dah!!!"apalarrrr dah la lambat pastuh bleh suh kakak tu nek bus len plak,dah turun2!!!" kuang asam jawa tul abang tuh!masa tuh ya ALLAH malu siut...suma mata tetumpu kat saya n aby!rasa cam nak nangis!!!tp trun ja bus..saya tgk muka aby..kami tegelak besaq sama2!!dahlar bdn dua2 besaq!bayangkan mcmana kami gelak ms 2!!!pastuh nek ataih blik...beli ticket len..seb bek ado...nek bus kul 4.30ptg...kali nih kami nek bus yg betoi!!!! hahahahahahaha............

Tag 6 rakan anda.....Hiks.

  • Mr Alexander
  • Cik mah sayang
  • Bro Fendi n sis nana

2 comments:

aZr|n said...

sangat lawak!

mRs aGed said...

kuang2!!!!mmg gilar lah masa tuh!