Tuesday, December 2, 2008

Tagged by Cik Ienn

Thankz Cik Ienn kerana sudi melayan kerenah saya yg newbies nih...saya mencoba menjawab tagged yg diberikan oleh cik azryn nih yerk..

10 perkara tentang Cik Ienn (org yg tagged saya)
  1. cik ienn anak ke2(mcm saya gak) dlm 6 adek badik (mcm saya gak)
  2. cik ienn sangat baek skali
  3. cik ienn susah nak say "no" kalau org mintak tlg kat dia(dr scolah dia cam tuh)
  4. cik ienn suka makan ikan
  5. cik ienn suka pakai kasut yg cute (mcm dia gak..kuhiksss)
  6. cik ienn sangat suka kids (dia penah keja kat nursery)
  7. cik ienn adalah pendengar yg setia!!!(i lurve u cik ienn)
  8. cik ienn punya bapak kenai dgn mama saya (depa penah p kursus bakal pesaran sama2)
  9. cik ienn punya mak kerja sebagai jururawat
  10. cik ienn sangat cumel coz dia suka pakai selendang yg cumel(saya nak ikut jejak langkah cik iennlah)

10 perkara tentang Nor Rulhuda Binti Kamarudin :p

  1. Saya anak ke2 in ma big familia
  2. Saya dah berstatus married (i lurve ma aby)
  3. Saya nih bercita-cita tinggi (mmg nak tinggi ,tp masa kecik dulu x larat nak lompat...tu yg pendek tuh!.....heheheh...dusssssshhh skali!)..
  4. Saya suka kanak-kanak, tp saya belum punya kanak-kanak sendri..runsing.... :(
  5. Saya suka spent time ngan kawan-kawan saya (rara,dd,ienn,cik mah,atones,zura...ext...)
  6. Saya nih mmg suka berangan nak kuruskan badan...tp nafsu makan macam singa kat zoo singapore tuh...caner yerk??
  7. Saya adalah pencari RM, pelajar dan Mengajar (heheheh gurl power!)
  8. Saya nak jadi pensyarah dlm bidang psycology (harap kawan2 doakan saya-kalau x dpt pun cikgu kaunseling kat skolah pun jadilah........)
  9. Saya teringin nak jadi kaya raya! best kew uh???(dlm drama pun jadiklah :p )
  10. Saya skarng nih dah tukaq hobby...zaman jahiliah dulu2 saya suka p clubbin'...tp seb bek abby saya nih bkan kaki&tgn clubbin'..so kejahiliahan saya beransur pudar...dan sekadar p tmpat yg men lagu2 jazzy jark...(ala2 romantika gitu..toinggg2!) LAYANnnnn...Skung nih saya suka memasak dan chef yg slalu memarahi saya ialah abby saya sndri...bila kena marah mulalah masak sambil menitis ayaq mata coz sedey saya nih tgn bangku! TAK PANDAI MASAK!!!tp x pa x tau blajaq la...lama2 pandai la.......

Fuh...lega dah abih pun saya selesaikan tagged dari Cik Ienn. So, saya nak meneruskan tagged nih kat kawan2 hat lain pulok. Juz nak tgk apa depa kata pasai saya plok....tp saya x paksa...yelar junior mna bleh buli senior...nanti kena chop gangster plak!(cam ustazah wan minah ckp)

Mereka yang senior ialah:-

  1. Cik Azryn
  2. Cik Rara
  3. Cik Marlisaa
  4. Abg Fendi n Sis nana
  5. En Alexander

-end tagged-

2 comments:

aZr|n said...

psssttt..bila masa aku pakai selendang cumel2? belemoih ada la.

mRs aGed said...

dak aih elok jark aku tgk...aku pun nak ikut jejak langkah ang nih..