Tuesday, December 9, 2008

SEDEY MOOD

waaaaaaaaaa.......tensi tul lah...dah plan bek punya....but hav to cancel it!!!! our vacay kena postponed!!!!aby kena g induksi plak dah!!!!!!19-24 dec nih!!!slalu cam tuh tau!!!menci.....seb bek ticket flight abg blum confirm book lagi....
pasal vacay tu satu hal...masa bird day saya,hubby saya non ado!!!!lagi la saya tensi!!!!sampai terangkat tocang nih..punyalah tensi!!knapa kena g kursus time2 nih!!!!!
tapi aby said "kiter celebrate on 25th kay baby, aby promise!!!"................
sedey tul....x perlah wut 2 do!!! 22th i juz celebrate wit ma family lah cam tu...luckly hav family kat cni!!!kalau x!!!caner!!!!???kesepian melanda jiwa!tidak!!
dis month mmg bnyak plan....mama said"ok kakak x jadik g KK, so kita g Bukit Tinggi nak??"....wuh...saya dan siblings"ok la tueeeee....ngeeeeeee...yea!!!
PLAN
13th = Sunway Lagoon
19-21th = Bukit Tinggi
22th = Shoppin' spree!!
25th = jeng-jeng!!! ngeeeeee
31th-4th = PENANG!!!!!!!
kita merancang tapi DIA YANG MAHA ESA yang tentukan....aminnnnnnnnnnnn.......

5 comments:

aZr|n said...

tolong jangan lupa kehadiran aku nnt !!!

RARA said...

a ah!
ienn kan nak maii

mRs aGed said...

mestilar x lupa cik ienn...
saya mmg tggu kehadiran cik ienn yerk!

aZr|n said...

bagus2..saya sayang kamu semua!

mRs aGed said...

saya jugak sayang kamu!