Tuesday, December 2, 2008

!st award

YEA BERJAYA!
AWARD PERTAMA SAYA
Thanks Cik ienn for the award. Saya nih dah kurang faham mengenai blog nih..saya bleh tanya cik ienn,"mananya award yg cik ienn bg"..rupanya kena c&p!!hohoho....saya pasti cik ienn senyum (ntah2 bengang) bila saya bertanya mengenai perkara tersebut....
The "I Lurve Your Blog" Award
DA RULES
  1. Sesapa yang dapat award nih, sila letak kat blog memasing ya.
  2. Link semula orang yang bagi award ni kat uollss
  3. Bagi award ni kat 7org yang bertuah.
  4. Tinggalkan message yang uollss dah bagi award ni kat dorang.
  5. 7 orang yang dapat award tak seberapa dari saya ialah:
Shakirah
Marlissa
Azryn
Abg Fendi n Nana
?
?
I think i dah broke da rules no 3&5.....adakah saya akan dilanda trouble???uhuhu takoOt!
tp saya ada sebab...mungkin akan dimaafkan dan tidak ditarik kembali award ini??

No comments: