Thursday, December 11, 2008

DARI DR. FADHILAH KAMSAH

Mende nih saya amik dari blog cik marlissa (tanpa pengetahuan beliau) , memandangkan saya jugak dilahirkan pada bulan Disember (sama ngan cik mar n rara) so saya pun menggalakkan diri utk catat samada ada yg fakta @ auta! selamat membaca (ada ker owg baca blog saya nih??)

DISEMBER

- sangat setia dan pemurah
100% mmg setia! pemurah tu setakat nih alhamdullillah.........

- bersifat patriotik
Yako???urmmm ado la gak sket-sket.kalau nyanyi lagu patriotik tuh meremang gak lah bulu2 yg ado!hehehehe(2 consider patriotik kah?)..tingat masa kat skolah dulu celebrate merdeka kat dewan skolah SGGS!!!!gempak gila ahhhhh.....

- sangat aktif dalam permainan dan pergaulan
masa skolah dolu2 aktif gak lar...men hoki,menari(smpai wakil negeri tau), men pom2(cheer tuk umh datin zubaidah!), kalau bab pergaulan tuh dgn saya punya kawan2 mmg active!!ngan hubby pun active gaks!!!!!heheheheheeh

- sikap kurang sabar, kelam kabut dan tergesa-gesa
kurang sabar tu yea...dushhh manyak kali, kelam-kabut n tergesa-gesa..urmmm tak kut...saya nih owg yg cool bebeh.....

- bercita-cita tinggi
kan saya dah ckp...rituh masa cik ienn tagged saya..saya mmg ckp saya nih mmg bercita-cita tinggi!!!saya nak jadi kaya-raya!!!!!hehehehe

- suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
urmmm no comment bleh???mcm ssh jer nak jadik cam nih :p

- sangat menarik dan seronok didampingi
saya mmg menarik,tertarik dan da bomb!!!!dushhh manyak kali,coz x sedor diri!....seronok didampingi? of coz!!!kalau x cuba la dekat ngan saya...mesti kena vibrate!hehehe

- suka bercampur dengan orang lain
mmg saya loikeeee.....suka manyak kawan..baru sng wat biznez nanti!!!hehehehe

- suka dipuji
saya suka hubby saya puji saya! owg len ado ka puji saya nih!

- diberi perhatian dan dibelai
mmg saya loikeeeeeeee.......hari2 kena belai...jgn satu hari nanti jadi belalai dah!hehehe

- sangat jujur, amanah dan bertolak ansur
x la sangat...tapi ado lar jujurnya tuh...amanah dan bertolak ansur tuh...so far oklaaaa..insyaallah..

- tidak pandai berpura-pura- ada kalanya cepat marah
ini mmg 100%...saya adakalanya nak berpura-pura jadik cam Cik paris hilton,,tp saya x pandai berpura-pura,akhirnya owg kenai gak saya...cepat marah...ye!...tp slalu ngan aby jerk la..saya saja ngada2...nak suh dia pujuk....hehehhe

- perangai yang berubah-ubah
perangai berubah???maybe...mengikut tempat kut...aik mcm minatang plak!huiksss

- tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi
yap!!!!!egois itu tidak elok utk kesihatan diri!!!!

- benci kepada kongkongan
hehehehe....ye kut....sbb tuh saya x suko duk ostel!....mesti ustazah wan minah ngan puan mama yokies igt lagi kat saya!


- pandai buat lawak dan memikir dengan logik
lawak????heheheheh nih kawan2 saya kena gitau nih.... memikir yg logik..mestilor...

so ada yg auta dan manyak gak yg fakta...credit to cik mar(klau beliau ado baca blog saya lah)...
hari lahir saya ialah pada 22 disember 2008 bersamaan dgn 24 Zulhijjah 1429H
-end-

3 comments:

Anonymous said...

alamak! takot la kena vibrate!!

RARA said...

saya juga sagittarian!

mRs aGed said...

kita sama kan rara....
dushhhh manyak kali kat en alexander nih!!dushhhh3x!!!tulah vibratenya!!!hahaha