Monday, December 15, 2008

Sunyi

Sunday....
today saya akan dtinggai oleh kekasih hati!!!!abby saya kena p induksi!uuuuuuuuu...
pagi bangun lambat,coz masih keletihan men ayaq!!!then..packin' baju aby+iron baju aby....fuh letih gila!!!!then dlm kul 1.30pm g branch(break1st+lunch)....he3x!!pastuh saya+abby+yaya(teman saya nak blik nanti) btolak p pd(glory beach resort)..............arrived there 'round 4.30pm...abby check in...then tetiba..aby said" jum ah abby anta baby blik..lagipun start kul 8..."dlm ati saya,ada ka patut! bek x yah suh mai antaq!saya dengan muka pelik"aaaaaaa...ok jar kalau cam tuh..." dlm pala saya duk pikiaq lagik...biaq betoi abby nih,ka dia mmg x confident saya drive blik...????pastuh dlm 20km odw(ikut jln lama)....jem teruk...abby dgn senyum ala2 kambing gurun"kita patah blik yer sayang..jln jem la plak.." saya pun dengan senyum menawan "tau pun.....baby bleh drive la sayang...kan yaya ada....dun worry ok..."
Then turn blik.....hu3x!!!apa lar abby nih..kelakar btoi.....pastuh time nak kena tinggai abby...sedey sgt!!!!dlm atie dah nangeh nih kerana :
1. akan ditinggai selama 10 hari!! (x penah kena tinggai lama2)
2. saya akan celebrate birday saya tanpa dia!(waaaaaaa nanges sampai bguling2!)
3. mlm2 saya nak pelok sapa!!!!?????takooooooooittt!(sure saya blik umh mama!)
4. saya akan kesunyian selama 10 hari kerana x dak org nak gaduh ngan saya!
5. sapa nak garu belakang saya selama 10 hari!(garu kat dinding jark lah)

odw blik pun kat 10x abby call......mmg dia risau gla!!!!!!rara+dd ajak lepak...tp cam x sempat jark...x pa gang...next time k.....pastuh blik umh..kemaih tuk ditinggai selama 10 hari gak kerana saya akan berkampung di umh mama+abah terchinta!(gila ka nak duk sowang2!).....11pm p umh mama...pastuh surfin' + update apa2 yg perlu......till 3am......n zzzzzzzzzzzzzzzzz(nangih lagik coz rindu ngan abby saya!!!!!)

-end-

6 comments:

Anonymous said...

alamak! kan dah kena blok oggi.. mcm mana?

chek dah tukaq url la menjadi www.iskandardzul.blogspot.com

mRs aGed said...

uhukssss...napa jadik cam tuh ah??

Anonymous said...

jadi mcm apa?

tukaq ka? saja.. nak bagi identity nama tu ada..

awat ni.. dah blok tu tukaq la, jgn guna oggi.. ada banyak lagi yg bleh tag kat blog ni..

mRs aGed said...

aloh malaih lar nak tukaq!!kat umh ok jark....kat ofis ssh nak carik..asyik kena blok!!hu3x

aZr|n said...

nnt abg agil balik suh dia garu puas!.

*matila tetiba kuar topik

mRs aGed said...

hehehe....mmg x sabaq nk tggu dia blik cik ienn...rindu bgt sama dia!cik ienn da idea dak nak tukar shout box...kat ofis cek x leh bkak la..